Succesvol klanttevredenheidsonderzoek

  • Het boek en softwareprogramma helpt u stap voor stap bij het schrijven van een onderzoeksvragenlijst.
  • U kunt het onderzoek gemakkelijk zelf uitvoeren via website of e-mail
  • Het softwareprogramma help u met het verwerken en analyseren van de onderzoeksgegevens.
  • U krijgt talloze suggesties en checklisten
  • Uitgebreide ondersteuning met helpteksten en praktijkvoorbeelden
  • Maak optimaal gebruik van de kennis van de experts

    Succes op de langere termijn vereist tevreden klanten. Klanttevredenheidsonderzoek is het middel om de mate van tevredenheid te meten. Het boek en softwareprogramma Succesvol klanttevredenheidsonderzoek helpt u stap voor stap bij het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek.

    Het boek geeft u de kennis over de theorie en de praktijk van klanttevredenheid. Het softwareprogramma helpt u bij het schrijven van een effectieve onderzoeksvragenlijst. Het unieke aan dit programma is dat de vragenlijst direct kan worden omgezet in HTML. Plaats de vragenlijst op uw eigen website of verstuur het per e-mail naar uw klanten. Het softwareprogramma heeft een eigen database om de antwoorden automatisch te verwerken. Het programma biedt u standaard rapportages waarmee u de gegevens zelf gemakkelijk kunt analyseren.


  • Boek en softwareprogramma komen in de loop van 2006 op de markt

    Overige software

    Successful Marketing Plan Dit boek en softwareprogramma helpt u stap voor stap bij het schrijven van een effectief marktbewerkingsplan

    Boeken

    Operationele Marketing: het 7-stappenplan voor marktbewerking