Who is who

'De marktbewerking organiseren als een lopende band ' is de lijfspreuk van Michiel van Mens. Op basis van onderzoek en eigen ervaring weet hij als geen ander dat dit de meest effectieve manier is om als bedrijf te groeien. 'Je kunt nog zo'n mooi product hebben, als je marktbewerking niet deugt, verkoop je niks. En daar zit je dan met je fantastische marketingplan.'

Vanwege zijn boeken en inspirerende visie wordt hij veel gevraagd voor lezingen, workshops en trainingen in binnen- en buitenland. Hij schuwt de confrontatie niet. Hij vertelt en adviseert vanuit een ander perspectief en juist daarom weet hij mensen te inspireren. Vanuit een ander perspectief naar marketing en marktbewerking kijken! Met één doel voor ogen: 'Het gaat maar om één dingetje, en dat is geld verdienen. Al het overige is onzin.' In zijn nieuwste boek Operationele Marketing geeft hij op een vernieuwende en inspirerende wijze invulling aan marktbewerking . Als management- consultant kent hij de praktijk van de werkvloer. Geen loze kreten of one-liners maar een gedegen methodiek om tot resultaat te komen. Geen boardroom consultancy maar met beide benen in de modder staan. Mensen uitdagen en stimuleren. Omdat het stellen van de juiste vragen effectiever is dan het geven van het goede antwoord. Het 7-stappenplan geeft u de juiste vragen en een bewezen methodiek.

Michiel van Mens is auteur van 5 marketingboeken.

"Met behulp van De Klantenfabriek wordt haarfijn duidelijk, welke stappen in de marktbewerking geoptimaliseerd kunnen worden. En waarom!"
Edwin Baints (Marketing, AEGON)

Boeken

Het boek: Operationele marketing; 7 stappen voor marktbewerking Michiel van Mens Bestel het boek meer info