Spreekbeurten

Onze vak- en topspecialisten worden veelvuldig gevraagd als spreker, moderator of dagvoorzitter voor congressen en seminars. Elk van ons heeft een enthousiaste stijl van spreken en het is onze ambitie ons gehoor tot het laatst toe te boeien. In Algemeen Begrijpelijk Nederlands vertellen wij over de laatste ontwikkelingen in de markt en de marketing. Maar evenzeer zijn onze sprekers kritisch en geven zij een eigenzinnige mening en opinie over CRM, One-to-One Marketing, Klanttevredenheid & Loyaliteit.

Succesvolle spreekbeurten zijn:

  • Marketing "Carte Blanche"
  • Customer Revenue Management
  • Succesfactoren in marktbewerking
  • En hoe tevreden bent u over uw klanten? (0ver klanttevredenheid en loyaliteit)
  • Wilt u meer weten over kosten en inhoud ? Neem dan rechtstreeks contact op met Michiel van Mens of mail direct naar info@deklantenfabriek.nl

    Enkele reacties van medewerkers van een bedrijf
  • "Leuk! Goede spreker. Wel erg kort door de bocht hier en daar, maar zoŽn schematisch overzicht spreekt mij wel aan. Ik ben heel benieuwd wat de marketeers ervan vonden, of het hun ook aanspreekt. "
  • "Vond het interessant. Ik kende de systematiek al van de DM cursus. Vond de uitleg erbij helderder dan een jaar geleden... De casus was natuurlijk erg goed. Jammer dat we niet echt heel erg interactief waren (had ik ook last van). Maar dat komt misschien omdat we best veel al op die manier doen (bewust of onbewust)."
  • "Erg interessant onderwerp om verder in te verdiepen. Bij veel projecten die ik draai, heb ik tijdens of achteraf een vreemd gevoel. Dat wij het slimmer hadden kunnen aanpakken, niet de juiste doelgroep benaderen of beter samen hadden kunnen werken. Wat je vanmorgen goed merkte is dat communicatie een belangrijke (misschien wel de belangrijkste) tool is en het leren kijken naar de klant. Wat zijn nu de behoeftes, hoe wil een klant benaderd worden, wat wil een klant eigenlijk en wat voor klanten zijn er? Als je het interne communicatie proces goed afstemt tussen de verschillende afdelingen, de klant goed in kaart brengt, dan kan jij /het bedrijf veel (resultaat) gerichter de klant benaderen en hogere conversies halen. Zou hier graag verder in verdiepen en dan in combinatie met verschillende benadertools!"
  • "Leuke insteek. Ik denk alleen wel dat het een hele lange weg is om het zo te implementeren in de database. Ik vind het wel een aardige om wat sheets te gebruiken in ons werkoverleg. Welke website moet ik daarvoor kijken?"
  • "Sessie was voor mij niet zo interessant. Het algemene verhaal was tamelijk basaal en de case sluit niet aan op mijn aandachtsgebied."
  • "Ik vond het zeer leuk. Goed om dit tijdens het groot werkoverleg te doen. De inhoud van de presentatie vond ik wat mager, voor ons niet super interessant omdat wij al heel veel weten van onze klanten. Maar dat mag de pret ook echt niet drukken. Ik wordt altijd wel door 1 klein ding gerprikkeld, en in dit geval vond ik dat dat regioverhaal. Die Michiel is overgens wel een 'raspresenteerder', die mensen wel kan boeien. Kortom.....goed initiatief en zeer leerzaam!"
  • "Vind het heel verfrissend om op deze manier nieuwe marketing technieken voorgeschoteld te krijgen. Handjes gaan wel jeuken: wil het ook hier en nu. M.n. hoe kunnen we een slag maken met Sales opdat we met vereende krachten werken, zoals jouw emailings? "
  • "Weer nieuwe invalshoeken en inspiratie opgedaan ! ( base indeling, verkoopargumentatie uitvraag bij operators, sales analyse)"
  • "Erg interessant. Goede link tussen theorie en praktijk. Ontvang graag de presentatie."
  • "Het halve glas is of vol of leeg."