The ClientFactory

The ClientFactory Program is een intensief tweedaags trainingsprogramma dat gericht is op de eigen praktijk en direct toepasbaar is in uw eigen bedrijfssituatie! Tijdens de training komen onder andere de volgende vragen aan de orde:

  • Wat zijn voor mijn bedrijf goede doelstellingen voor marktbewerking?
  • Wat moet mijn budget zijn voor marktbewerking?
  • Welke kennis heb ik, of zou ik willen hebben, over klanten?
  • Wat zijn de oorzaken van klantenverlies in mijn bedrijf en welke van deze oorzaken kan ik beÔnvloeden?
  • Wat is het verschil tussen loyaliteit en klanttevredenheid?
  • Wat zijn relevante onderzoeken en analyses die ik kan uitvoeren?
  • Hoe vertaal ik de resultaten uit onderzoek en analyse naar concrete marketingacties?
  • Welke communicatie- en verkoopkanalen zet ik in en voor welke doelgroepen?
  • Welke soorten respons kan ik verwachten en hoe verwerk ik dit in een klantendatabase?
  • In de eerste trainingsdag maakt u kennis met de denkwijze en ideeŽn achter de methodiek van De Klantenfabriek. De tweede trainingsdag is twee weken later. In tussentijd gaat u onder begeleiding van de trainer zelf aan de slag. De resultaten van uw inspanningen worden op de tweede trainingsdag besproken.

    "De methodiek voor gestandaardiseerde marktbewerking heeft voor mij vooral geresulteerd in meer focus op klantgroepen, kosten en omzet"
    Rob Bos, Sales Manager Horecava Amsterdam RAI