Boeken

"Heb een tijd geleden je boekwerk met het 7-stappenplan voor operationele marketing gekocht…. Goed boek, pragmatisch en direct operationeel toepasbaar. De titel dekt de lading dus (is wel eens anders....)."
Ruud Peters, Lawrence Wellingham Group bv
Operationele Marketing biedt u een 7-stappenplan voor het effectiever organiseren van de marktbewerking

De meeste medewerkers in uw bedrijf zijn direct of indirect betrokken bij klanten. Maar organiseert u het commerciële proces wel optimaal? Tijd op vanuit een ander perspectief naar marktbewerking te kijken. “Organiseer commercie als een fabriekproces!” Het 7-stappenplan voor marktbewerking legt uit hoe uw bedrijf de marktbewerking succesvol kan organiseren. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van een fabrieksproces.

Succesgarantie

Door marktbewerking als een fabrieksproces te benaderen kunt u het ook als zodanig organiseren: het draait om een vaste systematiek van telkens dezelfde handelingen en bewerkingen. Met het doorlopen van deze 7 stappen bereikt de organisatie altijd de gewenste uitkomst.

Verrassend

Door de verrassende combinatie van theorie, praktijk en vele opdrachten, daagt het iedere commercieel medewerker uit zijn eigen marktbewerking kritisch onder de loep te nemen.

"Non-repons is ook een vorm van respons"
Michiel van Mens

Overige boeken

het managen van klanteninteractie Het boek ‘Het Managen van Klanteninteractie’ is het vierde boek van Michiel van Mens en gaat over het managen van klantprocessen.
The Real World in Real Time De titel is weliswaar engels, het boek is van Nederlandse bodem. De inhoud zelf, inmiddels verplichte lesstof op diverse HBO’s en universiteiten.